FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Rabu, 12 Jun 2013

Membazir?Mudah-mudahan bukan saya......

Assalammu'alaikum wbt
Memang lama dah saya tak menulis.Hari ini tergerak hati saya untuk menukilkan sedikit sebanyak cerita diri sendiri.....Bukan untuk syok sendiri tapi kalau boleh nak sebarkan apa yang baik dan sekaligus boleh dicontohi oleh orang lain.

Alhamdulillah sejak 2 tahun yang lepas (mula berniaga 4 tahun)perniagaan kecil-kecilan yang saya jalankan semakin dikenali.Hanya beroperasi dari rumah.Pada peringkat awal saya teruja dengan macam-macam cara pemasaran dan salah satunya mempunyai kad bisnes!

Selepas habis kad bisnes,saya buat dan buat lagi....hinggalah pada kali ke empat saya terfikir.Berbaloikah dengan pemberian kad bisnes ini pada pelanggan sebab perangai orang kita (tak semua) agak kurang suka menerima kad bisnes dan kemungkinan hilang lebih tinggi......Betul tak?

Saya disapa (dalam facebook) oleh seseorang untuk memborong telekung pada asalnya tapi saya lebih tertarik kepada Bookmark (penanda buku)....Saya suka baca buku dan selalu mencari 'bookmark'.....Jadi di ditulah dapat idea buat bookmark untuk diberikan kepada pelanggan,malah bila nak bagi kat orang pun tak berasa berat.Bila saya bagi kat orang,ni bookmark....hadiah untuk awak.....simpan ye....Kalau kad bisnes,saya segan.....


Yang ni bookmark pertama........ada kalender kat belakang

Yang kedua dan terbaru.....pulak
Depan.......(gambar di atas)
dan belakang (gambar di bawah)


Kat mana nak dapat ye 'design' begini?Bagi yang teringin nak dapatkannya boleh buka halaman (page) kat facebook Syifa Design Enterprise.....Memang puas hati dan berbaloi....

Semoga perkongsian kali ni memberi anda idea dan bermanfaat......

1 ulasan:

  1. Проститутки индивидуалки. Будьте человеком прежде всего и больше всего. Не бойтесь слишком отяготить себя гуманностью работают круглосуточно, на благо своих гостей и стараются сделать так, что бы их отдых выдался ярким и незабываемым. У меня есть ВСЁ, что нужно для Вашего комфорта. Разнообразие предоставляемых услуг, неиссякаемая фантазия, тактичность, учитываю все Ваши пожелания, а также ненавязчивое МУЗЫКАЛЬНОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.