FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Isnin, 4 Oktober 2010

SUKA DENGAN 'ANA MUSLIM'


Majalah Ana Muslim

Assalammu'alaikum dan Salam ceria hari ini.Hari ini,suami bekerja luar daerah lagi.Malam esok baru balik.Apa yang nak dibuat ya untuk mengisi masa lapang anak-anak pada waktu malam?Biasanya untuk mengelakkan anak-anak rasa bosan menonton televisyen vcd kartun.Inilah perkara yang saya selalu buat....

Membacakan majalah ini untuk anak-anak.Anda kenal majalh ini?Dalam majalah ni banyak perkara yang boleh diceritakan dan dilakukan misalnya,kisah Nabi,Adab-adab,Puzzle dan banyak lagi.Gambar-gambar dan kartunnya juga menarik minat anak-anak.Saya sendiri pun suka membacanya dan selalu berharap agar guru-guru terutama sekali yang mengajar pelajar Tadika dan Sekolah Rendah selalu merujuknya.Ada satu aktiviti dalam majalah ini yang sangat saya sarankan pada guru-guru iaitu Origami.

Origami adalah satu seni lipatan kertas yang boleh membentuk apa sahaja misalnya kapal terbang,kotak,binatang-bintanag dan bermacam lagi.Mesti pelajar-pelajar sangat seronok kalau dapat membuatnya kan.

Sekiranya anda berminat lebih lanjut mengenai majalah ini bolehlah klik DI SINI.Ada juga produk lain yang dijual seperti busana kanak-kanak,beg sekolah,buku-buku dan peralatan sekolah.

Sekarang ni,ada VCD terbaru Nasyid Animasi Ana Muslim bersama Raihan.Nah,apa lagi......marilah kita membelinya untuk anak-anak.Murah ja,RM12.90 ja......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.