FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Ahad, 19 Disember 2010

Lambaian Haji....


Assalammu'alaikum wbt dan salam penuh ceria pada hari Isnin.......

Alhamdulillah,kita sudah melangkah ke tahun baru hijrah iaitu 1432 dan tak lama lagi ke tahun baru masihi 2011.Banyak perkara berlaku sepanjang tahun ini yang menerbitkan rasa insaf diri.

Saya ingin menceritakan satu kisah yang berlaku apabila saya baru bersiap-siap nak membuka gerai di Kompleks Tabung Haji Sabah.Pada hari tersebut ramai bakal-bakal jemaah Haji yang datang dari Tawau,Sandakan,Kota Belud dan daerah lain di Sabah datang untuk menginap di sini sebelum berlepas ke Tanah Suci. Pada masa tu saya sedang menyangkut tudung-tudung yang hendak dijual.Kelihatan bas baru datang (kalau tak silap dari Tawau) dan semua penumpangnya berpakaian serba putih.Hati memang seronok dan tertanya-tanya bila lah diri ini bakal ke sana....

Dengan tidak semena-mena seorang nenek bertongkat terjatuh depan saya kerana kakinya tidak melepasi tangga.Ya Allah,berlari saya ke arah nenek tersebut tapi larian saya tak berapa laju...petugas Tabung Haji dulu yang membantu nenek tersebut.Hati terus terdetik dan berdo'a Ya Allah janganlah aku pergi Haji setua itu....!Biarlah masaku sihat dan bertenaga......

Itulah salah satu sebab saya menyertai BAKALHAJI.COM.Mudah-mudahan niat kita ke sana dipermudahkan-Nya....Hanya RM 100 (Semenanjung Malaysia) dan RM 110 (Sabah dan Sarawak) untuk sekali seumur hidup anda akan dapat:

-DVD Kursus Haji dan Umrah oleh mantan Pengurus Besar Tabung Haji
-Laman Web Replika
-CD Quran
-Komisen jualan

Satu artikel yang menarik tentang haji...HAJI.Boleh hayati dan baca dengan hati yang terbuka....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.