FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Jumaat, 4 Februari 2011

REHLAH@HUTAN LIPUR KAWANG 2011

Alhamdulillah mengambil kesempatan Cuti Tahun Baru Cina yang panjang baru-baru ini kami ke Hutan Lipur Kawang.Saya memang belum pernah lagi sampai ke sana; sedangkan jarak rumah dari tempat tersebut tidaklah jauh sangat.Memang cantik pemandangan di sana dan bercadang nak pergi lagi sekiranya ada kesempatan.Inilah masanya untuk merapatkan ukhuwwah sesama ahli secara santai.Tidak semestinya dengan pengisian dari kitab atau buku.Cara beginipun boleh mendekatkan kita kepada Allah bergantung kepada niat kita sendiri kan.


Anak-anak bermain air sampai lupa nak makan....
Anak saya sendiri kat kereta barulah rasa nak makan.Bila kat rumah terpaksalah bagi makan.Nasib baik ada lebih sedikit...


Sedap makan beramai-ramai ni



Ayam panggang yang memang sedap.Terima kasih 'zan'.Nanti buat lagi ye....

Macam-macam lauk yang ada.Ada tomyam,ayam goreng SFC (Sarizan Fried Chicken),nasi lemak dan lain-lain.Bila dah jumpa lauk yang banyak ni masa makan tu ingat-ingatlah saudara kita yang susah.


Penyedap rasa lauk-lauk yang ada,'Telur Dadar' istimewa dari Sheela.

Gambar:Ihsan dari Lensataibah

Group 'Diskusi Hawa' kami bersama keluarga masing-masing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.