FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Jumaat, 1 April 2011

IMPIANKU....SIRI 5....SPA IMPIAN


Salam impian buat sahabat dan pembaca setia blog ini...
Impian saya kali ini adalah berkisar tentang wanita dan muslimah.Anda pernah pergi ke spa?Atau tengok-tengok dari luar sahaja?Setakat ini,saya pernah pergi dan mendapatkan perkhidmatan di kedai tersebut.Tak dinafikan harganya agak mahal tetapi sekiranya ada rezeki lebih bolehlah cuba,tak rugi memang best!

Cumanya,kelemahan pada spa yang ada sekarang ialah pada kurangya nilai Islam yang diterap.Contohnya,lagu-lagu yang dimainkan (pada sesi urutan atau rawatan) ialah lagu-lagu yang tidak memenuhi jiwa saya sebagai seorang Muslimah.Apa salahnya dikumandangkan lagu nasyid dan zikir-zikir yang lebih membantu untuk mencapai ketenangan.Bukankah dengan mengingati Allah kita kan tenang?
Pekerja-pekerja di spa pulak ada sebahagiannya yang berpakaian tidak menutup aurat.
.
Impian saya ialah mempunyai spa muslimah tetapi terbuka juga untuk wanita bukan Islam.Malah,saya mengimpikan juga 'ONE STOP CENTRE' di mana wanita muslimah boleh mendapatkan pakaian,tudung,aksesori wanita (macam BUTIK lah kiranya),khidmat salon untuk muslimah dan pelbagai kelengkapan untuk haji dan umrah.Di samping itu muslimah boleh mendapatkan khidmat lain seperti kaunseling,tips imej dan kesihatan wanita.

Wah..besarnya impian.Wallahu'alam tercapai atau tidak saya berserah kepada Allah di samping cuba untuk berjaya dulu dalam bisnes online ni...
MASTERARSYAD dan sahabat-sahabat do'akan ya.....

Anda mempunyai impian?Klik MASTERARSYAD:CONTEST AKU ADA IMPIAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.