FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Jumaat, 20 Ogos 2010

JANJI PADA SAHABAT


'Happy'nya kakak Sakiinah dengan bajunya tu...


Adik 'Iffah dengan baju 'strawberry'nya


Antara baju-baju bundle yang dijual

Assalammu'alaikum wbt....
Gambar-gambar di atas diambil lama dah dan saya hampir-hampir terlupa untuk mewar-warkan dalam blog.Agaknya resah gelisah saya ni mungkin berkaitan dengan janji saya pada seorang sahabat.Sahabat saya ni menjual baju bundle atau terpakai untuk 'baby' dan kanak-kanak.Anak-anak kita memang cepat membesar,jadi apa salahnya kita membelikan baju terpakai untuk anak-anak.Ada sesetengah ibu bapa (mungkin yang berduit) malu untuk memakaikan anak-anak baju begini.

Anak-anak sebenarnya tak tahu pun dia pakai baju baru atau baju terpakai.Itulah fitrah anak-anak,gembira ja kan.Mereka tak tahu pun jenama apa pada pakaian mereka.Kita sebagai ibu bapalah yang mencorakkan anak-anak.Kalau dibiasakan berpakaian mewah...tak mustahil dah besar pun mereka merengek-rengek nak minta belikan pakaian berjenama atau mewah.

Sekiranya anda berminat dengan pakaian bundle ini sila klik DI SINI.Baju-bajunya memang masih elok dan cantik...;))).Memang murah dan juga berbaloi untuk wang anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.