FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Khamis, 26 Ogos 2010

MENGHITUNG HARI NAK BALIK!


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah kita masih lagi diberi kesempatan untuk mengecapi bulan Ramadhan yang semakin tiba di penghujungnya.Carilah malam Lailatul Qadar di mana ia lebih baik dari seribu bulan.

Tidak lama lagi,insyaallah ramai dari kita yang akan balik ke kampung masing-masing termasuklah saya dan keluarga.Ada juga sahabat-sahabat yang tak balik,takpa raya di mana pun sama cuma berbeza suasana.Baru-baru ni ayah 'call',awal dah dia 'booking' saya untuk memasak makanan kegemarannya.'Excited' sangat ayah sampai awal benar dah merancang masakan apa untuk dimakan pada pagi raya nanti.Gembira sangat dengar anaknya yang jauh ni nak balik.Almaklum sajalah sekali setahun ja dapat balik.

Dalam tempoh sebelum balik ni pulak,banyak jugak perkara nak dibuat.Antaranya nak kemas rumah,persediaan baju raya anak-anak,bisnes online saya tu (kecil-kecilan ja) dan banyak lagi.Sempat ke buat semua ni?Nampak gayanya kena kerah tenaga sedikit lah ni....

Apa pun,sahabat-sahabat yang nak berurusan bisnes (pembayaran dan pengeposan)ni,kalau boleh settlekan sebelum 2/9 ya.....Takut barang yang dipos tak sampai sebelum Raya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.