FREE ADVERTISING!

Free advertising

MARILAH MENUJU KEJAYAAN

Sabtu, 29 Januari 2011

IMPIANKU.....


Assalammu'alaikum wbt
Semua manusia mempunyai impian.Mungkin ada yang dah jadi kenyataan dan mungkin masih menjadi lagi dalam senarai 'wishlist'.Saya juga tidak terkecuali dalam hal ini.

Impian saya ialah melihat anak-anak membesar di hadapan mata di samping mempunyai pendapatan sendiri.Maknanya di sini bekerja di rumah sambil ada duit sendiri dan tidak mahu terlalu bergantung kepada suami semata-mata.Alhamdulillah saya dah cuba buat bisnes kecil-kecilan,boleh jenguk kat blog bisnes saya tu.Klik GERAIRIZQI.

Apa pun saya mengharapkan ia memberikan keceriaan dan keberkatan dalam hidup saya dan keluarga.Seronok jugak bisnes ni,banyak rupanya ilmu yang dapat diperolehi dari ilmu membuat blog (saya bermula dari sifar) hinggalah ilmu bisnes online ini.Inilah entri pertama saya untuk contest AKU ADA IMPIAN dari blog MasterArsyad.

Hadiah yang ditawarkan tersangatlah menarik..!!!!Hadiah pertamanya ialah MACBOOK..Berbaloi kalau dapat ni.Lagi-lagi orang bisnes macam saya.He..he...gurau ja,mana tahu jadi kenyataan kan.Tapi niat saya bukanlah untuk menang sahaja tapi lebih kepada nakkan ilmu dan persahabatan di alam maya...So,jomlah join..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HANYA PADA-MU KU MENGADU.....

Berdo'a buka untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta,kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui.Do'a ialah pengabdian daripada seorang hamba kepada Tuhannya.